PAGALBOS MOKINIUI SPECIALISTAI
PSICHOLOGAS
Reda Krupavičiūtė tel. +370 683 42 097, el. paštas r.krupaviciutei@gmail.com
SOCIALINIS PEDAGOGAS
Aistė Safjanikovienė tel.+370 655 62 580, el. paštas safjanikoviene@gmail.com
SPECIALUSIS PEDAGOGAS
Danutė Dušauskienė – Duž tel. +370 671 87 999, el. paštas dusauske@gmail.com
LOGOPEDAS
Žydronė Milutienė tel. +370 612 91 048, el. paštas zydronemilutiene@gmail.com
Karolina Kurcikevičienė tel. +370 602 43 663, el. paštas karolinasamuokaityte@gmail.com
PROGIMNAZIJOS APLINKOS PRITAIKYMAS
- Specialiosios klasės: neturime.
- Specialiosios erdvės mokiniams: nusiraminimo kambarys, amfiteatras.
- Fizinės aplinkos pritaikomumas: www.stasis.lt
PROGIMNAZIJOS BENDRUOMENĖS PASIRENGIMAS
PATARIMAI PEDAGOGAMS
- VPPT parengtos įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos
- Rekomendacijos mokykloms dėl specialiųjų mokymo priemonių pasirinkimo
- Rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio Lietuvių kalbos ugdymo programų pritaikymo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių
- Pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistema. Skatinimo sistemos. PEPIS skatinimo sistema padeda atpažinti bei skatinti mokinių tinkamą elgesį
- Tikimybių žemėlapis. Pozityvaus elgesio strategija. Tai prevencinė priemonė, kurią galite pritaikyti, kai norite pakeisti nuspėjamą mokinio netinkamą elgesį
- Kaip nustatyti ribas klasėje. Rekomendacijos pedagogams kaip neperlenkti lazdos ir pasiekti, kad mokinys atliktų tai, kas būtina
- Pasiruošimas darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimų. Leidinyje skaitykite, kaip pasiruošti darbui su vaikais, turinčiais autizmo spektro sutrikimą
- Funkcinis elgesio vertinimas. Kaip išvengti nepageidaujamo elgesio ir kas yra elgesio funkcija? Funkcinio elgesio vertinimo (FEV) metodika
- Mokymosi, aktyvumo ir dėmesio sutrikimai. Metodologinis vadovas
- Patarimai pedagogams: intensyvios emocijos ir emocinė perkrova. Kaip padėti vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų?
- Patarimai pedagogams. Bendradarbiavimas su tėvais ugdant įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką – ar siekiame to paties?
- Patarimai pedagogams. Kaip parengti individualų pagalbos planą vaikams, turintiems įvairiapusių raidos sutrikimų
- Patarimai pedagogams. Kaip vaikams pristatyti bendraklasį, turintį autizmo spektro sutrikimų
- Patarimai pedagogams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, lytiškumą
- Patarimai pedagogams. Kaip vizualinės priemonės padeda mažinti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, nepageidaujamo elgesio apraiškas
- Atmintinė mokytojams, ugdantiems mokinius, turinčius klausos sutrikimų
- Rekomendacijos dėl atnaujintų bendrųjų programų pritaikymo mokymosi sutrikimų (specialių, specifinių, neverbalinių) turintiems mokiniams
- Rekomendacijos įtraukiojo ugdymo plėtrai mažinant mokinių patiriamus emocinius ir edukacinius sunkumus
- Leidinys mokytojams „Universalus dizainas mokymuisi mūsų klasėje“. Mokytojų patirtys: Austrija, Lietuva, Lenkija, Suomija
- Iliustruotas žodynas apie negalias vaikams „Žmogus su negalia irgi gali“. Metodinis leidinys mokytojui
- Vaikų, turinčių žymius, labai žymius kompleksinius sutrikimus ugdymo ypatumai
MOKINIŲ TĖVŲ INFORMAVIMAS
- Įtraukties principo įgyvendinimo gairės mokykloje
- Įtraukiojo ugdymo link: vertybės, požiūris ir susitarimai
- Įtraukiojo ugdymo link: įtraukusis ugdymas klasėje
- Kultūra įtraukčiai įtrauktis kultūrai mokykloje
- Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, komunikacinius įgūdžius
- Patarimai tėvams. Vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas
- Patarimai tėvams. Kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose
- Patarimai tėvams. Kaip įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką įtraukti į sensorines veiklas namuose
NAUDINGOS NUORODOS
- Pasirengimo įgyvendinti Švietimo įstatymo NR. I-1489 5, 14, 21, 29, 30, 34 ir 36 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo 451 straipsniu nuostatas 2021–2024 metų veiksmų planas
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimas bendrojo ugdymo mokyklose rekomendacijos
- Metodinės rekomendacijos rengiant ir įgyvendinant bendrojo ugdymo mokyklų funkcinius erdvinius pokyčių planus
- Įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo kryptingumas mokyklose, vykdančiose bendrojo ugdymo programas. Teminio išorinio vertinimo ataskaita
- https://itraukusisugdymas.lt/
- https://sodas.ugdome.lt/paieska#?type=METHODICAL_DOCUMENT&phrase=%C4%AFtraukusis%20ugdymas